Kluczowe cechy stołówki pracowniczej wysokiej jakości

Stołówka w miejscu pracy to coś więcej niż tylko miejsce, w którym pracownicy jedzą lunch - to miejsce relaksu, spędzania czasu wolnego, współpracy i ucieczki, gdy zajdzie taka potrzeba. Stołówka musi spełniać odpowiednie warunki, aby zachęcić pracowników do spędzania czasu na lunchu właśnie tam, a nie przy biurku.

Jakie są zatem kluczowe cechy dobrej stołówki?

  • Dużo miejsca - Twoi pracownicy mogą chcieć mieć trochę przestrzeni podczas przerwy, np. nie chcą siedzieć obok osoby, z którą dzielą zestaw mebli biurowych! W takim przypadku należy upewnić się, że pomiędzy krzesłami jest dużo miejsca.
  • Wygodne siedzenia - świetnym pomysłem są krzesła z siatkowym oparciem, które umożliwiają cyrkulację powietrza, zapewniając chłód podczas jedzenia lunchu. Możesz także wybrać z szerokiej gamy wielofunkcyjnych elementów wyposażenia stołówki - takich jak ławki i pasujące do nich stoły.
  • Miejsce na stół - Oczywiście pracownicy potrzebują czegoś, na czym mogliby się oprzeć podczas przerwy na lunch, nie tylko po to, by zjeść, ale także po to, by poczytać, odpocząć i ogólnie się oprzeć!
  • Coś do ogląd ania - Co powiesz na dzieła sztuki na ścianach, kolorowy wystrój, a może duży telewizor, który pracownicy będą mogli oglądać podczas przerwy?
  • Przyjemny wystrój - Wspomnieliśmy o dziełach sztuki i kolorach, ale co powiesz na zieleń i inne przyjemnie udekorowane przedmioty rozmieszczone wokół? Otworzy to przestrzeń i sprawi, że będzie się ona różnić od głównej części biura.

Czy masz inne pomysły?